Canvis i devolucions

CANVIS I DEVOLUCIONS

La filosofia del Món de la Joguina és tenir clients plenament satisfets en la seva experiència de compra, si desitja fer un canvi o devolució de l’article adquirit té 14 dies naturals des de la data de recepció per tornar-lo. En època de Nadal el període de devolució per a totes les compres realitzades a partir de l’1 de novembre s’estendrà fins al 15 de gener després de Reis.

No s’admetran devolucions ni canvis en articles sense el seu embalatge original. Qualsevol producte que es vulgui canviar o retornar s’ha de sempre fer-se amb l’embalatge i etiquetatge originals ..
 

PASSOS A SEGUIR PER REALITZAR UN CANVI O DEVOLUCIÓ

Per començar el procés de canvi o devolució haurà d’enviar un correu electrònic a: info@tamtam.es o bé trucar-nos al nostre número de telèfon d’Atenció a l’Client: 646.638.810, indicant-nos en el cas de devolució el motiu de la mateixa, a continuació us informarem de com efectuar el canvi perquè pugui rebre la seva comanda el més aviat possible.

Els passos són tan senzills com:

> Trucar a el telèfon 646.638.810 per gestionar- 

> Enviament de el paquet a les nostres oficines

> Et retornem els diners de l’producte o productes en la mateixa forma en què els adquiristes per ingrés a la teva targeta o Paypal

> Detall de la comanda

> Si el canvi el vols fer presencialment en alguna de les nostres botigues físiques el reemborsament s’efectuarà des de la botiga en línia de la mateixa manera que es va adquirir, mai a través de la botiga física. Si canvies un producte comprat en web se’t retornarà l’import total del producte a través del web i si adquireixes un altre producte a la botiga hauràs d’abonar en efectiu o mitjançant la teva targeta en el mateix establiment.

HE FET UNA COMPRA PERÒ JA NO HO VULL

No hi ha cap problema! Si l’enviament no s’ha realitzat cancel·lem la comanda sense cap cost.

DEVOLUCIÓ D’ARTICLES DANYATS O DEFECTUOSOS

Si la devolució o canvi es deu a un error per la nostra part pel que fa a l’enviament es refereix, o un producte defectuós, rebrà instruccions prèvies des de les nostres oficines i nosaltres correrem amb les despeses de recollida i posterior enviament, en cas de canvi, o abonament de l’import si no tenim estoc, incloent les despeses d’enviament proporcionals a l’article. En cas de devolució l’enviament o abonament es realitzarà automàticament després de rebre el producte defectuós i de la seva comprovació a les nostres oficines.

El procés és el següent:

> Trucar a el telèfon 646.638.810 per gestionar- 

> Depenent de el cas es realitzarà un procediment o un altre

DEVOLUCIÓ D’ARTICLES

Té 14 dies naturals des de la data de recepció per tornar un article. Si l’enviament es va realitzar correctament per la nostra part i el canvi o devolució es deu a motius personals, serà el client qui assumirà les despeses de devolució remetent el producte a les nostres oficines de la manera que desitgi, amb l’embalatge i etiquetatge originals, presentant el albarà de compra. Quan ho rebem procedirem a el reemborsament per l’import de l’article.

Tenim un servei de recollida 24H per si el client no desitja encarregar-se de la devolució i prefereix que ens encarreguem nosaltres de la recollida, enviant un missatger al seu domicili per tornar el producte que no desitja per un import de 8 €, servei recomanable si les peces que desitja retornar són grans i costoses d’enviar. El cost es descomptarà de l’import total de la devolució. Cal Recorda que el cost de l’enviament sempre és superior, el client paga una petita part de les despeses totals de lliurament. (No s’inclouen els productes que s’envien directament de fàbrica en aquest servei.)

DISFRESSES: El producte ha d’estar en el mateix estat en què es va lliurar i haurà de conservar el seu embalatge i etiquetatge original. El producte ha d’estar lliure de qualsevol ús o modificació, això vol dir que no ha estat utilitzat, rentat, alterat o perdut qualsevol dels seus components. Si us plau, revisa detalladament que has inclòs totes les peces i l’embalatge original abans de retornar-nos el producte. Si tens qualsevol dubte sobre la talla adequada truca al nostre telèfon d’informació 646.638.810, abans de fer la teva comanda.

Després de rebre el producte i posterior comprovació en les nostres oficines, es realitzarà un abonament per l’import total de l’article, sense incloure les despeses d’enviament, en un ingrés o en un val de compra per l’import, com prefereixi el client.